sobota, 2 marca 2013

Spirited Away: W krainie bogów

Dzisiaj wybraliśmy się z P. do kina na anime, o którym słyszałam same pochlebne słowa, ochy i achy. Już od dłuższego czasu chciałam je obejrzeć, bo skoro wszyscy tak chwalą... I powiem Wam, że mieli rację:) Nie jestem ekspertem od anime, ani żadnym otaku, ale naprawdę bardzo mi się podobało.

W Kinie Nowe Horyzonty możemy w marcu co sobotę wybrać się na seans anime reżyserii Hayao Miyazakiego. Nie doczytałam jedynie, że dzisiejszy seans będzie (był) z polskim dubbingiem, co mnie trochę rozczarowało, gdyż jednak wolę oryginały.

 

Zachwyciłam się tymi czarnymi kuleczkami - chyba powstanie z tego tytułu jakieś bento^^


Następny w kolejce jest Totoro, którego też nie widziałam, a o którym też dużo słyszałam... Zobaczymy:)
Więcej informacji znajdziecie tutaj.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam to anime, jedno z pierwszych jakie widziałam, jeszcze przed tym jak na serio zainteresowałam się Japonią:D W Totoro mi się akurat najbardziej spodobała sama postać Totoro, chociaż anime też warto zobaczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam to :D
    hmm mi się podobało...
    "Ruchomy zamek Hauru-polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spirited Away uwielbiam, a Totoro też jeszcze nie widziałam. Bardzo fajna była też Laputa i Ruchomy zamek Hauru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na to, że co sobotę w marcu znajdziecie mnie w kinie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam animacje Studia Ghibli i wszystkie filmy pokazywane we Wrocławiu w marcu widziałam, także na dużym ekranie - poza "Totoro" i bardzo żałuję, że i tym razem nie dam rady go zobaczyć. Życzę miłego seansu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Księżniczkę Mononoke. Moim zadaniem,razem ze Spirited Away, najlepsze produkcje Studia Ghibli.

    OdpowiedzUsuń