czwartek, 4 października 2012

1.

Początki bywają trudne...
i tak siedzę przed ekranem laptopa od 15min i zastanawiam się jak zacząć... 
piszę, kasuję, piszę, kasuję. 
Czy w końcu znajdę odpowiednie słowa, żeby opisać moją nową pasję jaką jest kultura Japonii? Fascynuje mnie muzyka i język, ciekawa jestem historii i życia codziennego kraju kwitnącej wiśni.
Jak już wspomniałam, początki bywają trudne, a ja stawiam pierwsze kroki na drodze do poznania wszystkiego co dotyczy Japonii. I właśnie o tym chciałabym pisać.

Skąd przyszła ta fascynacja? Ciężko powiedzieć. Ale jak już się pojawiła, to zaczyna wdzierać się we wszystkie sfery mojego życia. Zaczęłam naukę języka, czytam książki japońskich pisarzy, jestem stałym klientem sushi barów, najchętniej zmieniłabym wystrój mieszkania, próbuję swoich sił w kuchni...

A co do tej ostatniej rzeczy, właśnie czekam na przesyłkę z  moim zestawem do przygotowania japońskiego lunch'u. Bento:)

1 komentarz:

  1. Witaj!
    Japonia jest wspaniała i cudownie ją odkrywać^^ A te pierwsze totalne zanurzenie się we wszystkim co japońskie to najmilsze do wspominania później;)
    Mnie też trafiło 2 lata temu i trwa do dziś... Opowiedz koniecznie o próbach w kuchni! Ja się przymierzam, ale po polsku gotować nie lubię i nie umiem, więc japońska kuchnia wciąż przeraża trochę.

    OdpowiedzUsuń