środa, 10 października 2012

Ślepa wierzba i śpiąca kobieta

 
Całkiem niedawno trafiła w moje ręce książka pt. "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta". Zbiór opowiadań Murakamiego  spotkał się z wieloma przeciwstawnymi recenzjami. Jedni się zachwycają, inni nie widzą w niej nic szczególnego. Przeczytałam gdzieś również, że nie powinno się wybrać tej lektury jako jednej z pierwszych punktów twórczości Haruki'ego Murakami. Dlaczego?
Jestem w trakcie czytania (i tak, jest to pierwsza książka Murakamiego jaką czytam:), więc podsumowanie zostawię sobie na później. Do chwili obecnej - książka mnie wciągnęła, opowiadania dotykają bardzo przyziemnych spraw, codziennych, skłaniają ku przemyśleniom nad własnym życiem, przynajmniej mnie. Jeżeli jest to jedno z gorszych dzieł autora (jak twierdzą niektórzy recenzenci), nie mogę się zatem doczekać pozostałych pozycji...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz