czwartek, 17 stycznia 2013

Bento 25

Jestem genialna. Zrobiłam bento, a w pracy miałam taką gonitwę, że nie miałam kiedy zrobić zdjęć. Następnie dopadł mnie taki głód, że o zdjęciach już nie myślałam, tylko spałaszowałam śniadanie... 
Dziś się już postarałam wygospodarować te 5 sekund na pstryknięcia, i tak:  

Homemade bułeczka drożdżowa z serem, sałatka owocowa (kaki, ananas, grapefruit i jabłko)


Homemade polędwiczka z ryżem



Teraz zbliża się koniec pierwszego semestru, więc siedzę w papierach. Mam tylko nadzieję, że będę miała czas przygotować sobie śniadanie, gdyż w pn, wt i śr chyba przed 18 ze szkoły nie wyjdę:/

2 komentarze:

  1. Fajne treściwe bento. Mam teraz ochotę na taką drożdżóweczkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję natłoku pracy... i doskonale rozumiem... podaj może przepis, jak robisz tą homemade drożdżówkę?=')) wygląda apetycznie~

    OdpowiedzUsuń